Relacja: SUDETY 21.-24.08.2020r.

21-24 sierpnia realizujemy planowaną czterodniową wycieczkę w Sudety.
W pierwszy dzień, 21 sierpnia docieramy w Góry Stołowe. Z Karłowa wyruszamy na szlak, obchodzimy Szczeliniec Mały, przechodzimy przez Szczeliniec Wielki i kończymy w punkcie wyjścia.
Dalej jedziemy do miejsca zakwaterowania, po drodze podziwiając otaczające nas widoki.
Drugiego dnia, 22 sierpnia jedziemy do Jagniątkowa. Wyruszamy na szlak w kierunku pasa granicznego
polsko-czeskiego. Teren naszej wędrówki to Karkonosze, a cel  to Czeskie Kamienie i Śląskie Kamienie. Dochodzimy do Petrovy Boudy i schodzimy do Jagniątkowa czarnym szlakiem. Autokarem jedziemy do miejsca zakwaterowania, podziwiamy panoramy od innej strony. W kolejny dzień 23 sierpnia jedziemy w Góry Izerskie. Wyruszamy z Jakuszyc przez najwyższy szczyt -Wysoka Kopa 1126m n.p.m  i docieramy do schroniska Wysoki Kamień. Tam z platformy widokowej podziwiamy wspaniałe widoki . Kończymy w Szklarskiej Porębie
przy pomniku Ducha Gór. Jak przystało na turystów dzień kończymy tradycyjnym ogniskiem i pieczeniem kiełbasy. Ostatni dzień, 24 sierpnia poświęcamy na zwiedzanie Karpacza. Odwiedzamy Krucze Skały, Świątynię Wang, Dziki Wodospad i Park Miniatur w Kowarach oraz sprawdzamy anomalie grawitacji. Objeżdżając Karpacz mamy okazję nacieszyć oczy wspaniałymi otaczającymi nas widokami. Zwiedzanie kończymy na głównym deptaku miasta. Po posiłku wyruszamy w długą drogę powrotną do Gorlic.
Wycieczka odbyła się przy pięknej pogodzie, w miłej atmosferze. Marzymy już o kolejnej wycieczce,
bo wiele jeszcze jest miejsc godnych odwiedzenia.